29 julij 2008

In rožice


Iz včerajšnje serije danes objavljam dve voščilnici. Ko so rožice različnih barv ležale druga ob drugi na mizi, so se mi kar pojavljale različne možnosti kombiniranja. In ena izmed njih je bila kombinacija rjavih tonov, za katero sem izbrala temno rdečo podlago. Vse je šlo dobro, dokler nisem hotela malo okrasiti še roba. Medtem ko sem risala črto ob robu, mi je uspelo z drugo roko zapacati ozadje - nepopravljivo! Pa sem vzela rožice dol in jih slučajno odložila na svetlo moder papir, ki je čakal na nadaljnje ideje. Pa mi je bila, kombinacija tako všeč, da sem si rekla, da bom morala narediti še takšno. No, če se vrnem na rdečo - rožice sem vzela dol, obrnila karton, jih ponovno nalepila in... ponovno pokvarila rob! Potem sem rob odrezala, poiskala ustrezen okvir in dodala okrogle žebljičke. Verjetno bom kmalu naredila še eno takšno, kot je bila ta na začetku.
Ja, pa še modro sem morala narediti.


AND LITTLE FLOWERS
I'm posting two cards from my yesterday's batch. With little flowers of different colour lying side-by-side on the table, the possibilities of combining them just kept popping up. And one of them was a combination of brown tones, for which I chose a dark red background. Everything was going just fine until I tried to decorate the border. While I was drawing a line, I somehow managed to mess up the background - irreparably! So I removed the flowers and, accidentally, I put them on a piece of very light blue paper that was lying there waiting for my next idea. And I loved the combination so much that I said to myself I'd have to make one like that. Well, back to the red one - I removed the flowers, turn the red card over, put the flowers back again and... messed up the border again! Then I cut it off, found an appropriate frame and added round brads. But I'll probably make one more soon, just the way this one was at the beginning.
Yes, and I had to make a blue one.


mravljica