19 oktober 2008

Hihi


Tokrat ena majhna navihanka (očitno bom morala odpreti novo kategorijo za Tildike...), ki bo prenesla dobre želje bivši sodelavki.
Pa še izdelava: odtis, ki sem dobila od Petye (Petya, imam nekaj novih za menjavo!), je pobarvan z akvarelnimi svinčniki, kartoni so iz Lidla (ozadje mi je bilo malo prepusto, zato sem ga še malo "napikala"), krogec in rožice so iz kompleta papirjev iz mojega zadnjega zapravljanja, bel okvirček pa je ...khm khm... podstavek za kavno skodelico (v eni kavarni so bili tako prijazni, da so mi jih dali celo škatlo)! Oranžen trak je iz cvetličarne, gumbke pa sem našla v veliki škatli v hiši mojega dedka, ki je bil krojač.

GIGGLE GIGGLE

This time, a michievous little girl (obviously, I'll have to add a category for Tildas...) to bring my good wishes to an ex-colleague of mine.
And this is how it's made: the stamped image that I got from Petya (Petya, I've got a few new ones to swap with you!), is coloured with waterlocour pencils, the cardstock is from my Lidl stash (the background seemed a bit dull, so I added some pricked swirlies), the circle and the punched flowers are from the paper set I got on my latest shopping spree, and the white scalloped frame is ... khm khm... a little napkin you get under the coffee cup (the guys in one of our cafes were so nice that they actually gave me a whole box)! The orange ribbon is from the florist's shop, and I found these little buttons in a big box in my Grandpa's house (he was a taylor).

mravljica