09 november 2008

Toliko lepote

SO MUCH BEAUTY

... je bilo spet zbrane na kupu! Koledarji, voščilnice, nakit, prtički, figurice, slike, hiške in še in še. Srečanje Otoka zakladov je popolnoma uspelo! Spet! Devet ur je minilo, kot bi mignil. Z ogromno čvekanja, izmenjave idej in materiala, dobre volje in dobre hrane, in smeha. Pa še v časopis so nas dali (www.dolenjskilist.si/Ustvarjalnost ne pozna meja).
/... in one place again! Calendars, cards, jewelry, napkins, figurines, pictures, houses etc, etc. The meeting of the Treasure Island was a total success! Again! Nine hours went by so quickly. With a lot of chatting, exchanging ideas and materials, good mood and good food, and laughters. And we even made it to the local newspaper (www.dolenjskilist.si/Ustvarjalnost ne pozna meja).

In zdaj že lahko pokažem nekaj svojih stvari, ki sem jih pripravila za srečanje:
/ And now I can show some of the things I made for the meeting:



Tema "mačka v žaklju" je bila tokrat RUMENA. Naredila sem lonček za pisala v rumenih odtenkih.
/This time, the topic of the "cat in the bag" was YELLOW. I made a pencil holder in yellow tones.


Za gostiteljico sem pripravila škatlico s pripomočki za voščilnice ali scrapbooking (odtiski štempiljk in mini kuvertice).
/ For our host, I prepared a little box with some accessories for card making or scrapbooking (stamped images and mini envelopes).



Moj prispevek k swapu vijoličnih voščilnic. Ker sem swap organizirala jaz, bom objavila bom tudi vse ostale, prav tako pa bo ena od prihodnjih objav namenjena mojemu koledarju, s katerim sem sodelovala v swapu koledarjev, ki ga je organizirala Petya.
/ My contribution to the swap of purple cards. Since I organised it, I'll be posting all of the cards soon, and one of my future posts will be about the calendar I made for the calendar swap organised by Petya.

mravljica