05 december 2008

Končno!

FINALLY!

Končno mi je uspelo spraviti skupaj nekaj prototipov za letošnje decembrske voščilnice:
/ I finally managed to put together some prototypes for this year's December cards:

Najprej moji navihani jeleni. Zlato vzorčasto ozadje je kupljeno v Baumax-u na oddelku praznične dekoracije.
/First of all, my cute naughty reindeers. The golden patterned background was bought at Baumax, in the holiday decoration department.


Pa dve Tildi. Prva po vzoru tiste na povabilu na čaj, druga na srebrnem ozadju, ki je prav tako iz Baumax-a.
/Then two Tildas. The first one was inspired by the one on the invitation for tea, and the second one is on a silvery background that I also found at Baumax.



Pa en vesel snežak z darilnega papirja.
/And a merry snowman from a gift wrapping paper.


In seveda ni šlo brez mojih palčkov-malčkov. Štempiljke mi je prijazno posodila Lidočka, in že ko sem jih nesla domov, sem vedela, da bodo šle točno v mojo "albert" štanco, vse ostalo pa se je zgodilo, ne da bi sploh kaj dosti razmišljala.
/And of course I couldn't leave my inchies out. Lidočka was so very kind and let me borrow her stamps, and when I was carying them home I knew they would fit perfectly to my "petit beurre" punch. Everything else happened without me even thinking much.


In poleg prototipov mi je že uspelo pripraviti kupčke materiala, tako da bo v kratkem nastalo po deset od vsake. Zdaj pa grem delat, jutri pa še kaj pokažem.
/And apart from these prototypes, I managed to prepare separate piles of materials so that I'll be having ten cards of each design soon. And now I'm going to get some work done, and I'll show you some more tomorrow.

mravljica