20 januar 2009

Škatle - tretjič in četrtič, pa še pohvala

BOXES - PARTS THREE AND FOUR, AND A PRAISE


Najprej moja modra, malo večja, za dvajset CD škatel. Se mi je zdelo, da bom svoje štempiljke tako najbolj pregledno pospravila, pa še na polici bo malo lepše zgledalo.
Priredila sem mere prejšnje škatle, v katero je šlo 10 CD škatel, v Müllerju sem našla papir ravno prave modre barve, za zapiranje pa sem uporabila magnetni trak, ki mi ga je še kar nekaj ostalo od zadnjega nakupa. / First of all, my blue one, a little bigger, for 20 CD boxes. I thought this would be the best way to store my stamps, and it will also make the shelf look better.
I adjusted the measurements of the previous box for 10 CD boxes, I found some paper of just the right shade of blue at Müller, and for closing the box, I used some magnet tape that was left of my last purchase.



Napise sem naredila v eni rundi (na škatlo sem jih dala samo za namen fotografiranja). To pa pomeni, da moram naredit še tri take škatle (materiala bo menda dovolj, potem pa bo spet počasi treba po karton, ker ideje in lepi papirji že stojijo v vrsti...).
/ I made a series of tags (I put them on the box just for the purpose of taking the photo). Which means I'll have to make three more boxes like this one (I guess I'll have enough material, but then I'll have to get some more cardboard, because I've got a whole group of ideas and beautiful papers waiting in line...)


Druga današnja škatla je malo bolj skrivnostna - v njej BojaMoja ponuja presenečenje ob praznovanju 17000 obiskov njenega bloga in (nekoliko kasneje) svojega rojstnega dneva. Čestitke!!!
/ Today's second box is a little bit more mysterious - it contains a surprise offered by BojaMoja to celebrate 17000 visits to her blog and (a bit later) her birthday. Congratulations!!!


In še pohvala, ki sem jo včeraj dobila od Kaje75.
/ And the praise I received yesterday from Kaja75.


Hvala - tebi, Kaja, in tudi vsem drugim, ki radi pokukate na moj blog, napišete komentar, ali pa mi to poveste v živo, ali pa si le med besedami in slikami najdete kakšno iskrico zase.
/ Thank you - to you, Kaja, and to all the others who like to take a peek at my blog, write a comment, say it to me in person or merely find a spark for yourselves in all the words and pictures.

mravljica