15 februar 2009

Igrarije

PLAY-TIME

Danes sem poleg letošnjega prvega družinskega kolesarskega izleta, lagodnega nedeljskega lenarjenja in nekoliko dela imela tudi nekaj časa za igranje.
/ Beside our this year's first family cycling trip, some Sunday "dolce far niente" and some work, I also stole a couple of hours to play.

Od takrat, ko sem delala kljukice za sporočila za hčerine sošolce, so preostale kljukice ostale na mizi in me vabile... Nekaj poštempljanih z motivčki Penny Black in nekaj praznih. Poštempljane sem pobarvala (v bistvu sem preizkušala, kako se obnesejo različni flomastri).
/ From my last session of note pegs for my daughter's school friends, the remaining clothespegs were lying on my desk, so inviting... Some were stamped with little Penny Black motives and some empty ones. I coloured the stamped ones (actually, I wanted to see how different markers work).


Naslednjo rundo kljukic sem okrasila z mojimi vzorčastimi papirčki, gumbi in barvno rafijo. Na zadnji strani vsake kljukice je seveda ozek magneten trakec.
/ I embellished the next round of pegs with my patterned papers, buttons and coloured raffia. I put a narrow strip of magnet tape on the other side.


Preden sem pospravila štempiljke, sem jih nekaj odtisnila še na gladek svetleč papir, pobarvala s Tria in Sakura flomastri in nalepila na črne kvadratke velikosti 2,5 x 2,5 cm.
/ Before I put my stamps away, I stamped some on smooth shiny paper, coloured with Tria and Sakura markers and adhered to black squares of 2.5 x 2.5 cm.


mravljica