14 februar 2009

Srček


S tem lepotcem, napolnjenim s sivko in okrašenim z vijoličastim FIMO srčkom in trakcem, me je neizmerno razveselila Dodo. Čeprav mi ga je podarila na srečanju prejšnjo soboto, sem z objavo počakala do danes, ko je en tak srčkast dan.
Vonj po sivki, Oliver Dragojević iz zvočnikov in sončni žarki na mojem oknu - zaradi mene je lahko še tri mesece februar... :)

A HEART

Dodo made me infinitely happy with this gorgeous heart filled with lavender and embellished with a purple FIMO heart and ribbon. Although she gave it to me at our meeting last Saturday, I decided to wait and post it today, on a such full-of-hearts day.
Scent of lavender, Oliver Dragojević from the loudspeakers and sun rays in my window - as far as I'm concerned, February can remain here for three more months... :)

mravljica