21 oktober 2009

V preteklih desetih dneh

... sem bila pretežno zasuta z delom.

Vmes
* smo praznovali dva rojstna dneva,
* spomnila sem se, da je minilo že dve leti, odkar je umrl Toše,
* spustila sem Oliverjev koncert,
* pustila sem se obnoreti nemškim rockabilijem,
* v kratkih trenutkih pavze sem si pripravila nekaj osnov za čestitke,
* s precejšnjo mero slabe vesti opazujem naraščajoči števec na blogu,
* v glavi in srcu kopičim ideje za ustvarjanje...

in komaj čakam, da bom lahko spet kaj naredila in pokazala.

Imejte potrpljenje z menoj...


IN THE PAST TEN DAYS
... I was mostly occupied with my work.

In the meantime,
* we celebrated two birthdays,
* I remembered it's been two years since Toše died,
* I missed Oliver in concert
* I let these German rockabilies make me go crazy over them,
* during some short breaks, I managed to prepare some card bases,
* I've been watching, with a certain amount of bad consciousness, the counter on my blog rising,
* I've been piling up crafting ideas in my head and in my heart...

and I can't wait to make something again and show it to you.

Have patience with me...


mravljica