18 januar 2010

Štafeta resnic

V tokratnem predajanju štafete sem jo dobila od Moi. Tokrat pišemo resnice o sebi. Naj bi jih bilo sedem. No, takole:

1. Sem nepopravljiv jugo nostalgik. Naj bo glasba, jezik, navade, filmi, vici (ne primitivno šovinistični, ampak tisti ta pravi, ki znajo v dveh kratkih vrsticah strniti bistvo razmišljanja in kulture) - še vedno me vse ujame in odnese v leta, ko nismo bili samo bližnji in daljni sosedje. Koliko poznanstev, koliko prijateljstev, koliko lepih spominov...

2. Če bi mi kdo rekel, da lahko izberem eno svojo lastnost in da bo izginila, bi najprej in takoj izbrala to, da se mi v glavi zelo pogosto odigra najslabši možni scenarij. Najpogosteje takrat, ko gre za moje otroke, moža, ostale družinske člane. In promet. In višino. In zabaviščne parke.

3. Z naslednjo resnico tvegam, da bom plavala. Ker bom pregnana z Otoka... Pa vseeno: popolnoma indiferentna sem do Tima Holtza. Nimam niti ene od 24 distress blazinic, niti enega alkoholnega inka, niso mi všeč motivi njegovih štempiljk, kovinski okraski in grungeboard štancki se mi zdijo predragi, da bi potem imela enake kot toliko drugih, mogoče so me še od vsega najbolj fascinirale njegove roke v filmčkih. Priznavam njegovo karizmo in nadarjenost, in to je to.

4. Ne maram raznoraznih "frutti di mare" (čeprav imam morske ribe neprimerljivo raje kot sladkovodne), poleti pa bi lahko menda kar nekaj časa živela samo od lubenic. In od sladoleda.

5. - 7. Preostale tri resnice si po lastni izbiri dodajte iz moje objave o čudnosti...

Štafeto pa predajam Urški, Aleksandri, Lidiji, Špeli, Nelyi, Ninsi in Sanzi.

mravljica