09 april 2010

Plenička za fantička


A DIAPER FOR A LITTLE BOY

Za Izziv #2 naše CRAFT-alnice. Kako fajn je videti, da je prvi slovenski blog za izzive naletel na tako dober odziv in da se našemu blogo-kokošnjaku vsak dan pridruži še kakšna ustvarjalka. Bravo, punce!
/ For Challenge No. 2 of our CRAFT-alnica. It feels so good to see that the first Slovenian challenge blog has been so well accepted and that new bloggers keep joining us every day. Way to go, girls!

In tudi name ima dober vpliv. Po novem namreč:
- delam voščilnice po postavitvi
- delam voščilnice kljub kupu drugega dela
- stopam iz svojih okvirov (17,5 x 11,5 cm, pokončni format)
Me prav zanima, kaj še bo.

/ And it has also had a good influence on me. Namely, now I:
- make cards acording to sketches
- make cards despite all other work
- step out from my 17.5 x 11.5 cm portrait format

Can't wait to see how it goes.

Za drugi izziv ("Modro za novorojenčka", po Simoninem predlogu) sem naredila tole pleničko. Idejo sem našla tukaj, potem pa sem obliko in izgled malo priredila.
/ For the second challege ("Blue for a Newborn Baby," suggested by Simona), I made this little diaper. I found the ideea here, and I modified the shape and appearance a little.

Fotomodela sem si izposodila od mravljičic. Kar dobro sta se obnesla, čeprav sta na koncu postala že malo preveč sproščena :)
/ I borrowed the models from my daughters. They did just fine, but in the end, they got a little bit too relaxed :)



mravljica