30 maj 2010

Sobotno izletkanje

SATURDAY'S DAY OUT

Ne glede na neugodno vremensko napoved smo se včeraj odpeljali do Ljubljane, pogledat Znanstival in Art market, kjer sem v živo spoznala Majdo, obiskala Klavdijo in Petro, in občudovala lepote na njihovih stojnicah.
/ In spite of the weather forecast, we drove to Ljubljana yesterday, to see the Science Festival and the Art Market, where I personally met Majda, visited Klavdija and Petra, and admired all the beauties on their stands.


Za Klavdijo sem opravila še eno osebno dostavo:
/ I made a personal delivery for Klavdija:


Ona pa mi je dovolila, da sem si izbrala med njenimi lepotci:
/ And she let me pick one of her gorgeous ones:


Potem smo pot nadaljevali proti Piranu
/ Then we drove on to Piran


in namočili noge v morje.
/ and plunged our feet into the sea.


Na povratku pa nas je celo pot pralo :)
/ On our return, we were heavily washed by the rain all the way :)

mravljica

5 komentarjev:

Lidija pravi ...

En lep izlet ste si privoščili, pa še lep dan je bil

Klavdija pravi ...

Iiiiiiiiii, lej jih moje talepebablseeeeee...al sm važna! Prou orng si me presenetla...uiber si mi polepšala dan! HVALA!

NatashaMay pravi ...

Jaz sem bila tudi na artmarketu v soboto, samo sem bila očitno prezgodaj, ker teh stojnic še ni bilo takrat. :( Bo treba še enkrat iti, očitno. :) Lep izlet ste imeli.

Nena pravi ...

no tole branje me pa spominja na vremenska poročila, ki ji običajno posredujeva s Kate. Ko ima ona sonce imam jaz dež...pa sosedi sva :)
jaz sem bila namreč v soboto na Art tržnici in sem bila razočarana...nekaj malega stojnic pa še tiste brez pametne ponudbe. zdaj pa ne vem a sem bila prezgodnja?????

Vladuška pravi ...

Super izlet in imeli ste vsega po malo. Krasno.