04 junij 2010

Malo besed (4)

A FEW WORDS (4)



Še en kos, ki sem ga naredila v isti rundi kot polžke iz prve junijske objave. Tokrat broška.
Navodilo sem našla tu, in tudi ostali izdelki te umetnice so mi neznansko všeč.

/ Another piece I made in the same session as the necklace I showed in my post on 1st June.
This time it's a brooch.

I found the tutorial here, and I immensely like the rest of the artist's work as well.

mravljica

6 komentarjev:

ankh pravi ...

Zelo mi je všeč! In tudi to, da si z nami delila vir tvojega navdiha. Vedno je zanimivo pogledati sveže ideje.

Nena pravi ...

lušna broška čerav jaz bi jo nosila kot obesek :)

Vladuška pravi ...

Tole pa zelo dobro in zanimivo izgleda, mi je zelo všeč.

Alenka pravi ...

Res lepo izgleda!!!!!In tudi kot obesek ne bi bila slaba:)

mojca - mka pravi ...

zelooo se mi dopade. ker je drugačna. in ker je fantastična.

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥