11 junij 2010

Malo besed (6)

A FEW WORDS (6)

Danes objavljam dve brez "recepta".
/ Today I'm posting two pendants I made without following any "recipes".


Še nekaj jih imam za pokazat, mene pa že vleče naprej, v druge vode...
/ I've got some more to show, but I'm already eager to move on, in some other direction...

mravljica

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Super!!!Druga mi je mega všeč!!!!!

Klavdija pravi ...

Vau...še tukaj. Fejstorngkrasni sta obe!

Neža pravi ...

Jeeeeej, lej jo mucico. Super, da si jo dala na podlago. še vedno mi je tako všeč, pravi cukrček ;)

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ meni je tudi druga megastična

Vladuška pravi ...

Neumorna si in polna idej in elana. Jaz pa se samo pomikam med naročili in izzivi :) Všeč sta mi ta obeska zaradi nestandardnih oblik.

Špela pravi ...

Joj, ti pa delaš skomine s fimo :P Jaz pa čist v papirnati dimenziji, komaj dohajam naročila in jadram med privat obveznostmi in delom. Ampak, ko bo zatišje, vem kje bom iskala navdih :))

mojca - mka pravi ...

fantastični, sploh druga...

Perla pravi ...

čudovito...