01 junij 2010

Malo besed

Čisto brez besed se ne obnese. Preverjeno v aprilu. Zato bo junijska serija z malo drugačnim naslovom. Da vseeno lahko pripišem stavek ali dva.

A FEW WORDS

Total absence of words doesn't work. As seen in April. Therefore, the June series will have a little bit different title. So that I'll be able to add a sentence or two after all.





Polžke sem naredila že pred časom, sestavila pa sem jih v nedeljo, med gledanjem Wallandra.
/ I made these some time ago, and I put them together on Sunday, while watching Wallander.


(vir: www.digital-tv.co.uk)

mravljica

2 komentarja:

Alenka pravi ...

Prav dobro izgledajo tili svirli:)

BojaMoja pravi ...

:))) vidim, da imava zelo podoben okus za kriminalke :)))

Jaz imam Manklove knjige, vendar žal zaradi pomanjkanja interesa še nisem prebrala vseh :( ... tako pa je, če vsak dan bereš pravljice :))))) pa je potem lažje pogledat, kot pa imet knjigo v roki :)))

Mi je pa po eni strani žal, da ni Wallander švedski, ker mi je takoooooo všeč švedščina, po drugi strani pa mi je prav fino, da je angleški, ker ne rabim gledat ... bolj poslušam :)... in lahko vmes delam marsikaj bolj koristnega :) npr izrezujem slončke :))))))