22 julij 2010

Bolj malo

NOT MUCH

Bolj malo mi uspeva ustvarjati te dni. Za kakšne večje stvari ne utegnem niti materiala zvleči na kup, kaj šele, da bi par ur v miru delala.
/ I don't get to create much in these days. I don't even have time to bring the materials together, let alone sit and work for a few hours.

Le kakšna miniaturica nastane kar tako vmes.
/ I only manage to steal anough time to make a mini project here and there.


In tale... recimo sovica (amigurumi mojstrice, ne se mi smejat!) - Urški za srečno pot na njenem potovanju.
/ I also made this... let's say owl (masters of amigurumi, please don't laugh!) - for Urška, to wish her luck on her trip.


Pa nekaj kvačkank imam po vseh možnih torbah, da lahko, kadarkoli kam grem, naredim par centimetrov. Tu je ena od njih - perlice so lesene, 4-milimetrske, s Frogwilla, zaporedje 4 barv, kvačkano na 5, da se malo zamikajo.
/ And I have a half-finished crocheted necklace in every bag, so wherever I go, I can make a few more centrimetres. Here's one of them - 4-milimetre wooden beads, bought from Frogwill, with 4 colours strung in a sequence and crocheted in a 5-bead tube.


Se pa spet vidi barva tal in prvotna oblika polic v mojem kotičku. To pa je tudi nekaj.
/ But I can also see the colour of the floor and the original shape of shelves in my cabinet. Which is also a success.

8 komentarjev:

Lili pravi ...

O tem, da se pri tebi bolj malo dogaja sploh ni govora,ustvarjaš,službene obveznosti,meni daješ potuho,............pa kaj še, bolj malo praviš.

Uhančki in tvoja kvačkanka so lepi,tudi v eni od mojih torbic se skriva ena lesena kvačkana zapestnica.
Sovica je pa čudovita in grem stavit da je mini, a imam prav???

mravljica :: little ant pravi ...

Lili, hvala! Sovica je pa velika malo manj kot 5 cm. Če je to mini ali ne, je pa odvisno od stopnje zaprtosti oddelka :D

Neža pravi ...

O oddelkih raje ne bi razpravljala, ti si itak na enem takem ekstra, kjer so kriteriji za sprejem sploh hudi ;)

Najbolj glasen iiiii pa je iz mene izvabil gumbkast uhanček. Kolk je dober! Pa kaj se boš še spomnila?

P.S. Hvala za medvedka, pri ta drugem je situacija takšna, da nimam nič proti, če ga slišim, ni pa ravno na lestvici 10 najljubših. Trenutno me je itak vrglo v glasbo, ki sem jo poslušala pred 10 leti - živahen, z energijo nabit, melodičen trance. Nekateri se kar čudijo, kako lahko to poslušam, jaz pa tako uživam :)))

DIDI pravi ...

ojoj - praviš, da malo narediš... skoz je nekaj novega.. pa vse je čudovito... občudujem pa tvojo leseno kvačkanko.. krasnih barv... ti kar izkoristi vsak trenutek, bodi fajn

Lidija pravi ...

sem videla tole v živo, vse prešlatala, se navzdihovala. Lepo v živo je še boljše

Jana pravi ...

Kako to misliš, da bolj malo delaš, če je kar naprej nekaj novega na tvoji strani?! :)
luštni uhančki. :)


A malo manj kot 5cm praviš?Mislim, da v tem oddelku ni nikogar drugega. :) Bravo!

mojca - mka pravi ...

kako simpatična sovica! tudi uhančki, ja, ampak sovica me je pa čisto prevzela.

BojaMoja pravi ...

uf ... tiste lesene perlice pa noro izgledajo :)