27 julij 2010

Saj sem vedela

I KNEW IT


Saj sem vedela, da se jih ne bi smela dotakniti. Delica perlic namreč. Prav zares imajo čarobno moč.
/ I knew I shouldn't have touched them. Delica beads namely. They do have magical powers, honestly.

Takle je bil moj prvi kupček za preizkušanje
/ This is what my first test mix looked like

Vir/Source: www.redpandabeads.com

In čeprav vem, da me čaka še dolga pot, da bi se sploh približala Aniti, Alenki, Jani in MyCrafty, grem z velikim veseljem na pot. Tudi brez hrane in pijače :)
/ And even though I know I've got a long way to go in order to come somewhere near Anita, Alenka, Jana and McCrafty, I'm willing to take that trip. Even without food and drink :)

In če se sprašujete, ja, moj trikotnik je res vija-vaja - na vseh treh stranicah. A šele ko naredim naslednjega, vam bom lahko povedala, če se mi je to posrečilo ali ponesrečilo ;)
/ And in case you're wondering, yes, my triangle is wavy - on all three sides. But only after I've done the next one, I'll be able to tell you whether this was luck or a mishap ;)


mravljica

6 komentarjev:

Alenka pravi ...

Mravljica super!!!Veš saj trikotniki z eno plastjo so pogosto viga-vaga.Meni so premehki, preupogljivi, premalo kompaktni. Jaz zato rada naredim dva, pa jih skup zašijem in je pol en "orgnk" obesek.Lahko poskusiš, al pa tudi ne:):) Moraš pa nadaljevati, ker ti povem je potem samo še huje:):):):)

Jana pravi ...

Vsak začetek je težak, a vendar je nekje potrebno začeti. Mislim, da boš kmalu čisti noter padla in ne dvomim, da ne bomo kmalu opazovali tudi tvojih miniaturc iz že tako majhnih perlic.


Da bo trikotnik bolj trden, ga lahko delaš na laks, dandyline ali fireline. Jaz uporabljam zadnja dva in sem zelo zadovoljna. Saj bi na laks, pa ga ne znam zavezat tako, da se ne bi razvezal. :)

Nena pravi ...

ja ja tele perlice so zasvojile že marsikatero ustvarjalko :)
jaz na srečo nimam potrpljenja za njih

Lidija pravi ...

Joj sem takoj ko sem lahko šla gor in tole pogledala, ja te pa res zasvojijo, superca si, kaj naj rečem bravo za nov izdelek.

McCrafty pravi ...

Bi bilo pa res čudno, če te delica ne bi zasvojile, glede na to, d aimaš rada miniaturce :). Že čakam nadaljevanje ...

Aleksandra pravi ...

ooooo,iiiiii, kolk kjuuuutiiiii :-))))
a že ima lastnico?? :-))))