12 avgust 2010

Trikotni obesek s trikotno luknjo

A TRIANGULAR PENDANT WITH A TRIANGULAR HOLE


Prvi iz druge runde. Seveda sem morala takoj preizkusiti še to.
The first one from the round two. Of course I had to try this right away.

Mešanica zgleda takole: / This is how the mix looks:

Vir/Source: www.redpandabeads.com

Uporabila sem temnejši del mešanice, svetlejše sem si prihranila za naslednje poskuse in za kombiniranje s črnimi, belimi in sivimi.
/ I used the darker tones and I saved the lighter ones for later - I intend to combine them with black, white and grey ones.

Pa še dilema: enojni ali dvojni? Zaenkrat je enojni, lahko pa se zgodi, da bo dvojni - zato še ni na vrvici. Nisem pa čisto prepričana, ker taki enojni vija-vaja tudi na "balkonih" kar dobro zgledajo :)
/ And now for the dilemma: single or double layer? For now it is single-layered, but I might make another one - that is why it is not on a cord yet.However, I'm not totally sure, because such wobbly single-layered ones also look quite good on a necklace.

mravljica

6 komentarjev:

Alenka pravi ...

Lušten trikotnik! Lepa barvna mešanica, prav zanimivo.

Lidija pravi ...

HAHAHAH frajerka sem vedla

Lidija pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Špela pravi ...

Se strinjam lušen trikotnik. Fajn barva :)
Sem pa ugotovila, da moje lepotične še nisi pokazala.

Vladuška pravi ...

o, kakšen kupček in potem zgoraj tako lepo 'sestavljen' ;)

Teya pravi ...

Lušten trikotnik!