17 oktober 2010

Danes jesensko

TODAY IT'S LIKE AUTUMN

Če bi morala izbrati nekaj kosov iz te zadnje serije, s katerimi sem bila od prvega trenutka res zadovoljna, bi ti trije vsi bili med njimi.
/ If I had to choose a few pieces from this last series that I was really satisfied with from the first moment, they would include all three of these.





mravljica

10 komentarjev:

mojca - mka pravi ...

uaaaaaa... vse tri so res nebeško lepe... kot iz ene linije, pa vseeno vsaka z drugačno pripovedjo - od prve, malce igrive, do zadnje, resne. krasno delo.

Vladuška pravi ...

Zelo lepe so, ampak tista prva pisana, jesenska pa je sploh krasna.

Maja pravi ...

Saj si lahko zadovoljna , ker so izdelki res lepi!

Lidija pravi ...

V živo, ko jih prešlataš in pregledaš so še boljše, krasne so

Mª Reyes pravi ...

Me encantan tus trabajos, besos desde España

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala vsem za prijazne besede.

Mª Reyes, muchas gracias, a mi también me gustan tus trabajos.

Kate pravi ...

Lepi kosi, lepi.

Andreja pravi ...

Vse so lepe, ampak zame zmaga tretja.

Neža pravi ...

Lepe, lepe, ampak ne morem si pomagat, najlepše mi je pa palčkasto-malčkasto ozadje ;)

mravljica :: little ant pravi ...

Neža, meni je tudi to ozadje od vseh naj naj - čisto moje.

In ja, včerajšnje črno je bilo zaradi obletnice :(