18 oktober 2010

Dve iz polprofila

SEMI-PROFILE VIEW

Ena s kovinsko folijo / One with metallic foil


In en frtajček pečen na žarnici / And a swirlie baked on the light bulb


Nekaj jih še čaka na sestavljanje, jaz pa čakam na priložnost za naslednjo peko. / Some are still waiting to be put together, and I'm waiting for an opportunity to make another batch.

mravljica

8 komentarjev:

Renata pravi ...

Pri vas se pa na veliko peče :-) Prvi obesek s folijo je prav fleten. In dobro si naredila vodilo za obešanje, ki prav popestri celotno zadevo.

K pravi ...

U, prvi mi je fulfulful všeč!

Neža pravi ...

Joooj no, tele tvoje objave takšne skomine delajo, da bom še fimo opremo iz škatel zvlekla. In potem me moji deložirajo :)))

DIDI pravi ...

jaz bi tudi za prvega navijala... oba pa sta lepa..

Mª Reyes pravi ...

Es maravilloso, me gusta mucho. Besos desde Barcelona (España)

mojca - mka pravi ...

prvi je prava čarovnija... uh, prav po praznikih mi je zadišalo... morda tudi zaradi bele koprene tik nad trgom... lepo, zelo zelo.

Alenka pravi ...

oba sta super!Prvi mogoče malo bolj !!!

Andreja pravi ...

U prvi obesek je fenomenalen. Zelo dobro izgleda!