20 oktober 2010

Iz narave

FROM NATURE

Kamenčki / Pebbles


Listki / Leaves


Lava / Lava


Cipresa / Cypress




- - -

Ampak narava je še vseeno največja mojstrica... / But the nature is still the greastest master of them all...

mravljica

9 komentarjev:

Andreja pravi ...

Meni je Lava zmagovalna. Lepo!

Tiara pravi ...

Narava res ustvarja prave umetnije, ampak tvoj nakit je pa vseeno prava paša za oči. Še posebej prva mi je zelo všeč.

Tanc pravi ...

Res je narava mojstrica, a tudi ti mojstrsko ustvarjaš. Zelo lepo!

mojca - mka pravi ...

uuuh, so lepe... lava.. čarobna je.

Vladuška pravi ...

Prva je huda zelo, pa ta zadnja, ti dve sta moji favoritki.

Marna pravi ...

Prva mi je odbito lepa! To je samo fimo?

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala vsem za prijazne besede.

Marna, samo fimo je, ja (kamenčki so rezultat tega, da sem se ustavila, preden bi z belo in malo gliter enakomerno posvetlila granitno sivo...)

BojaMoja pravi ...

Ampak veš, tudi ti si mojstrica ♥ ♥ ♥

Jana pravi ...

lepooooo