31 oktober 2010

Za srečo

FOR LUCK

Nič čarovniških kostumov, kotlov in napojev, nič netopirjev, pajkov, sveč in buč. / No witches' costumes, cauldrons and potions, no bats, spiders, candles and pumpkins.

Samo prašički za srečo. / Just lucky piglets.


Tokrat štirideset. / Forty this time.


mravljica

14 komentarjev:

Alenka pravi ...

O bataljon pujskov!!!!Kjuti!!!Kako so pa veliki??A nimaš nobenega kovanca?:):):):)

moi pravi ...

I, koliko vojakov ;) Asociacija na to kako so razporejeni ;)
Ti bodo zagotovo prinesli srečo.

Vladuška pravi ...

To pa je res celi bataljob, prav fajn zgledajo.

Imam pa še eno vprašanje, zanima me ta podlaga pod pujski, je to takšna z luknjicami? Zanima me, kje si jo nabavila, ker jo iščem, pa je nikjer ne najdem. No, razen ene Uniorjeve, ki ka m2 stane 100 E, to pa ne dam :)

K pravi ...

Jejhatana, 40 vijoličastih pujskov, pa so res cel bataljon sreče :D

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala, punce!

Alenka, mam kovanec :) ampak so že tako standardni, da ga nisem dajala zraven...

moi, tudi jaz sem imela asociacijo na vojake - na rimsko stotnijo, ampak za tisto jih bo treba še naredit :)

Vladka, podlaga pod pujski je en bel scrapbook papir s črnimi pikami. Tisto podlago, o kateri govoriš, sem pa jaz že tudi iskala.

K, :D

mojca - mka pravi ...

štirideset vijolčnih pujskov... kaj je že bilo tisto.. štirideset zelenih slonov? kakorkoli - fajn. naj res prinesejo srečo. in vse pohvale tvoji preciznosti.

Renata pravi ...

Uf, kako so simpatični! To pa bo ene sreče ...

Andreja pravi ...

O saj tole je pa cela četa. Luštni!

Mª Reyes pravi ...

Haces unas cosas muy lindas. Me hago seguidora de tu blog. Besos desde Barcelona (España)

Mª Reyes pravi ...

Haces unos trabajos muy lindos, me hago seguidora de tu blog. Besos desde

McCrafty pravi ...

kostumov ni, je pa tole micipici eno lepo čaranje ;)

Snowflake pravi ...

Čudoviti pujski - jst jih imam, imam pa še ene manjše :-) Res si dobra, da imaš toliko potrpljenja s tako malimi zadevicami :-)

Suzy pravi ...

Hihi. Ko sem to sliko na FB pokazala moji hčeri, je takoj rekla: to pa je Mravljica :P Super so. Tako cortkani :)

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala še enkrat. Tole "pujskanje" je taka fajna terapija - najprej samo rolanje kroglic, da se lahko kak film zraven gleda, potem je pa prav srčkano, ko začnejo en za drugim gledat v mene :)

Mª Reyes, gracias para tus palabras amables. Me encanta que te gusten mis trabajos. Saludos, Nataša