16 november 2010

Še ena po Mastercard zgledu

ANOTHER ONE IN MASTERCARD FASHION


Lesena škatla (počasi mi jih že zmanjkuje) - nekaj evrov.
/ A wooden box (I'm slowly running out of them) - a few euro.


Ostanki SB papirja za palčke-malčke - skoraj zastonj.
/ Scraps of SB paper for inchies - almost for free.


Lepilo in lak - prav tako.
/ Glue and varnish - just as well.


Občutek, da mi je uspelo narediti prav spodobno nagradico za žreb ob 100.000 obiskih mojega bloga - neprecenljivo :)
/ The feeling I've managed to make quite a decent prize for my 100,000-visit giveaway - priceless :)


Če želite sodelovati v žrebu za to škatlo, morate samo pustiti komentar pod to objavo. Žrebanje bo v sredo, 24. novembra, zjutraj. Srečno!
/ If you wish to enter the draw to win this box, all you have to do is to leave a comment to this post. The winner will be announced on Wednesday, 24th November, in the morning. Good luck!

In še enkrat hvala vsem, moji dragi redni in občasni obiskovalci!
/ And once again, thank you, my dear regular and occasional visitors!

♥ ♥ ♥

mravljica

31 komentarjev:

DODO pravi ...

Pred kratkim se mi je stresla škatlica s takimi naštancanimi palčki malčki. Pri pobiranju teh miniatur sem si godrnjala:ma una je čist aut,kako lahko s tem dela take stvari,meni še pobiranje ne gre od rok. Seveda si bila v mislih ti. In vsakikrat, ko vidim kakšno miniaturo se spomnem nate.

Neža pravi ...

Vaaaau, kakšna cifra! Čestitam!
Škatla je pa itak nadkrasna. Ker vem, s kako natančnostjo je narejena, je res neprecenljiva. Želim ti obilo ta prave energije, da nas boš še naprej lahko crkljala s tvojimi krasotami, velikimi, majhnimi in tistimi ici-pici-micenimi :)

Nuša pravi ...

Super škatla...
sicer pa so mi najbolj zanimivi izdelki iz fima-tiste mini figurice.
še naprej vso srečo

hali pravi ...

Kadarkoli demal z miniaturnimi palčki malčki , se spomnim nate in na tvoja mini ustvarjanja.Kako lepo bi pasala tale palčica/malčica škatla v mojo ustvarjalnico :-) Čestitke!

Sanza pravi ...

Škatla je noro lepa in ja,je neprecenljiva nagrada. Palčki malčki so pa mega in tudi sama jih kdaj rada uporabim in takrat vedno pomislim nate :-)

Maja pravi ...

Škatla je res fantastična in možnost, da polepša moj domek, neprecenljiva :) Čestitke za 100.000 obiskov, ne dvomim, da jih bo kmalu dvakrat toliko.

Maja pravi ...

Škatla je res fantastična in možnost, da polepša moj domek, neprecenljiva :) Čestitke za 100.000 obiskov, ne dvomim, da jih bo kmalu dvakrat toliko.

McCrafty pravi ...

Še vedno občudujem tvojo vztrajnost s mini delčki...res super! pa čestitke!

K pravi ...

Noro lepa škatlica izpod tvojih noro pridnih rok!

Urškin Raj pravi ...

ta roža je zate, za "obletnico",
škatla je zame (za ... kar tako ali pa nakit za prodajo bi fino noter pasu :)
če bom mela srečo seveda .......

Janja pravi ...

Čestitam za 100.000 obiskov :)).
Škatla je tako lepa, in ta mozaik na njej ....fantazija.

Andreja pravi ...

Zelo luštna škatla. Zadnje čase nam vsem nekaj vleče na 100☺ Seveda iskrene čestitke za 100.000obiskovalcev, to ni kar tako in razlog je sigurno v tvoji zanimivosti in ustvarjalnosti. Še naprej ti želim veliko ustvarjalnih idej, še več obiskovalcev in seveda srečno roko pri žrebu ☺ Lepo bodi!

Maja pravi ...

100.000 si dosegla!!! Čestitam! Škatla ima čudovito preobleko, povsem tvojo palčkasto malčkasto in tudi Mastercard promocija mi je všeč! Me je nasmejala!

Tanja pravi ...

Bravo za okroglo številko. Ampak škatla pa je neprecenljiva. Božansko lepa.

moi pravi ...

Ko tako pišeš, par € in drobiž, bi morala na koncu napisati: škatla -> neprecenljiva.
Res je krasna in ne morem(o) si niti predstavljati koliko dela je vloženega v to.
Seveda se grebem zanjo ;)

Atenka pravi ...

Super škatla!
Številka 100000 me sploh ne čudi ... vsak, ki enkrat obiskal tvoj blog, se vedno rad vrača pogledat čudovite stvari, ki jih ustvariš.

Jana pravi ...

Se veselo grebem za tole škatlico. Imam že pripravljen stvari, katere bi lahko dala notri. LOL

Čestitke za 100!

Suzy pravi ...

Čestitam za tako lepo številko!
In veš, da se grebem za škatlo.

Barbi pravi ...

Končni izdelek - neprecenljivo. :)

So stvari, ki se jih lahko loti samo mravljica, tu ne pride zraven niti mastercard. Hehe. :)

Čestitke za množico, ki tule vzdihuje, se naslaja, občuduje in večkrat preverja, če je to sploh možno.

Pozdravček od članice zgoraj omenjene množice. :)

Alenka pravi ...

Ja tako škatlo pa nujno rabim!!!Ti pa tvoji palčki malčki!!!!Pa ostale minijature!!Se sploh ne čudim za toliko obiskov(kaj misliš, kolikokrat se jaz v enem dnevu vrnem na tvoj blog, pa še kar ne verjamem)!!!

Barbara pravi ...

Čestitam!!! Škatla je res fenomenalna!

Renata pravi ...

Wooow, kakšna prekrasna škatla! Bi mela takoj prec ... :-)

Pa čestitke za 100.000!

ne_samo pravi ...

Koliko potrpljenja in kako krasen neprecenljiv izdelek!

Tika pravi ...

Zelo lepa škatla. In kako natančno izdelana. Tudi porabljen čas je bil "nepreceljiv"

BojaMoja pravi ...

Oooo čestitke za 100000-ko!

Škatla je pa res neprecenljiva :)že zaradi vseh minimalčkov, ki so skrbno izrezani in z mravljičino natančnostjo prilepljeni ♥ ♥ ♥

namo pravi ...

ja tile minimalčki so res krasni.čestitam tud jest in res bi tud men pršla škatla zelo prav.:):)

sonca pravi ...

S U P E R C A škatla!!! In čestitam za to ogromno števiko!

mb pravi ...

Ola la. Visok obisk.
Ful lepa škatla.
Kaj naj še rečem. Lepo ustvarjaj še naprej.

Špela pravi ...

Čestitke za 100k! Tele tvoje škatlice so itak super. Sem v vrsti in držim fige, da pristane pri meni ;)

Mateja pravi ...

Res lepo in neprecenljivo.

petrovka pravi ...

Palčki malčki = Mravljica, to je jasno. Bila bi presrečna, če bi mene izžrebala za to krasno nagrado.