09 november 2010

Tokrat pa niso vse iste

THIS TIME, THEY ARE NOT ALL THE SAME



Samo ozadja so. In napisi. Motivi pa so različni. Pobarvani z navadnimi vodenimi barvicami, barvno prilagojeni SB papirju. In prav fajn se mi zdi, kako so se mi ujele snežinke na vzorčastem papirju, reliefnem papirju in na štampiljkah za okrasitev napisov :)

/ Just the backgrounds are the same. And the sentiments. The motives are all different. Coloured with ordinary water colours, in colours matching the SB paper. And I find it quite cool how I managed to match the snowflakes on the patterned paper, the embossed paper and on the stamps I used to embellish the sentiments :)






mravljica

10 komentarjev:

Lili pravi ...

Se mi je kar zdelo, da ne bo pri tebi zime brez ježkov in je seveda tudi ne bo :).
Luštno serijo si pripravila, všeč mi je ker je preprosto igriva.

Janja pravi ...

Simpatične voščilnice so nastale!

Andreja pravi ...

Prav prikupne so :-))

Jana pravi ...

iiii, kaj so luštni! Se jim moraš kar nasmehniti, ko jih gledaš.

Vladuška pravi ...

Res so take cart in lušne, iiiii. Prava snežna, razigrana idila.

Suzy pravi ...

Wow. Ena lepša od druge.

moi pravi ...

Lušne, razigrane, take prave praznične.

Lidija pravi ...

Sem jih v živo poslinila, so še bolŠjše kot na slikice

K pravi ...

Kjutkana serija :)

Andreja pravi ...

Joj, prejoj, prekrasno. Kakšno zalogo pa ti že imaš?