04 november 2010

Voščilnice, prvi del - bunkice

CARDS, PART ONE - BAUBLES


Osnova: eko karton
Ozadje: svetlo oliven in ne čisto bel karton
Bunkica: krog iz vzorčastega SB papirja, robovi senčeni z modro blazinico
Ostalo: odtisnjena vijuga, embosirana z zlatim prahom, modrozelen trakec, nekaj nalepk (zvezdic)

Base: eco-cardstock
Background: light-olive-green and not-totally-white cardstock
Bauble: a circle cut from patterned SB paper, edges distressed with a blue inkpad
Other: stamped swirl, hot embossed with golden powder, blue-green ribbon, some stickers (stars)


- - -


Osnova: eko karton
Ozadje: SB karton (mislim, da sem ga vsaj dve leti predevala, pa ga nisem mogla spravit na voščilnice)
Bunkica: eko karton, zlate nalepke (črte), naštempljani vzorčki, nekateri delčki pobarvani z zlatim gel pisalom
Ostalo: rdeč trakec, zlata nitka za pentljico, zlate nalepke (zvezdice)

Base: eco-cardstock
Background: SB cardstock (I think I had been putting it here and there for at least two years without being able to use it on cards)
Bauble: eco-cardstock, golden stickers (lines), stamped patterns, some parts coloured with a golden gel pen
Other: red ribbon, golden string for the bow, golden stickers (stars)


- - -


Ponovljena vaja, v zeleni

Same procedure, in green

- - -


Brez ježkov in mišk pri meni ne gre :)
Odtisnjeni so na debel paus papir, pobarvani z navadnimi barvicami, robovi senčeni z navadno temnomodro blazinico.
Osnova: perlast karton
Ozadje: temnomoder karton in reliefni bel papir
Ostalo: moder trakec, razcepke, srebrne nalepke

I couldn't do without those little hedgehogs and mice :)
They are stamped on thick vellum, coloured with colour pencils, edges are distressed with a regular dark blue inkpad.
Base: white pearly cardstock
Background: dark blue cardstock and embossed white paper
Other: blue ribbon, brads, silver stickers


- - -

Vse štiri sem naredila v serijah po pet.
/ I made series of five for each of them.


Jutri pokažem naprej...
/ Some more tomorrow...

mravljica

15 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepe serije. Se že vesleim nadaljevanja.

Nataša pravi ...

Čudovite so! Nakjbolj všeč mi je pa prva.

Nataša pravi ...

Najbolj sem mislila :)

Jana pravi ...

Luštne čestitke. Jaz vas vse občudujem, ker ste se jih že lotile delat.

Klavdija pravi ...

Mislm...pa sej ne morem vrjet, da si se letos u pospravlanje zalog in na obliko bunkice vrgla(zdraven si lohka brundaš muzko iz Zone somraka ), ker sm mela tud jest zlo podobne vzgibe :P
Drgač so pa full lepe!...pridna si bla, zlooooooo!

Anonimni pravi ...

Wow
tista prva...čisto enostavna, pa trak efektna. Itak vse lepe.

Suzy

Janja pravi ...

Prav simpatične čestitke so nastale! Komaj čakam na drugi del! :)

Andreja pravi ...

JA ježki zmagajo. Si pa začela s pisano serijo. Lepo.

hali pravi ...

Prva mi je nadmega, tista vijugica je zakon, pa potem bunkica dol!

mravljica :: little ant pravi ...

Punce hvala, me veseli, da so vam všeč in da vas zanima nadaljevanje :)

Ja, bunkice... lani so bile pretežno smrečke, letos mi pa kar nekaj na bunke vleče. Zaenkrat jih sicer nimam več, ampak imam občutek, da bodo še nastajale...

Barbi pravi ...

U, super serije. Zame so najnaj 1. varianta. So pa tudi ostale zelo zanimive. Pridem pogledat tudi ostale serije. :)

Kristina pravi ...

Popolnoma navdušena sem nad tvojimi bunkicami. Penny Black štampiljke so pa sploh zakon - tudi na bunkicah.

mojca - mka pravi ...

aha, firbcu zadoščeno :) in vsem ostalim čutom tudi. krasne so.

Suzi pravi ...

Krasne so, pa čisto vse iz "ostankov"? Skoraj ne morem verjet... Prva mi je super, ostale pa tudi. Komaj čaka na nadaljevanje!

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ ježki in miške so tudi meni zelooooo ljubi ♥ ♥ ♥