06 november 2010

Voščilnice, tretji del - pretežno belina

CARDS, PART THREE - MOSTLY WHITE

Beli reliefki so mi prišli zelo zelo prav.
/ White embossed papers were really very very useful.

Tilda (tokrat z izrezljanimi oblačili) in darilcem na "zasneženem" ozadju.
/ Tilda (this time with cut-out clothes) and a present on a "snowy" background.


Malo bolj resna, s smrečico na "popisanem" ozadju.
/ A bit more serious, with a tree on a "scribbly" background.


Pa spet bunkice, s trakcem v dveh odtenkih in srebrnim napisom.
/ And baubles again, with ribbons in two different shades and with a silver sentiment.



mravljica

6 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ luštne :)

Enostavne včasih izpadejo lepše, kot pa če kompliciraš :)

Neža pravi ...

Vau, zadnji dve sta vrhunski! Meni do sedaj najlepši <3

Andreja pravi ...

Pridna. Vsake bi se razveselila.

Barbi pravi ...

Ah, te tvoje lepotičke. <3

V tej seriji je moja favoritka prva, če že oddajam glas. :)

Alenka pravi ...

Super! Ampak tole si pa jaz pri sebi ne predstavljam....red??????Ne vem kako ti uspeva biti tako sistematična, to je meni znanstvena fantastika!!!In pri vsem tem ti uspe narediti lepe čestitke.....??????Nemogoče!!!Me boš morala na kak šnelkurs vzet::):):)

Suzy pravi ...

Wow!