19 december 2010

Za moje kofetkarice

FOR MY COFFEE-TIME BUDDIES


Novoletna darilca za moje kofetkarske prijateljice. Barve malo različne, oblika, izvedba, vsebina in tople želje pa za vse enake.
/ New Year's presents for my coffee-time friends. Different colours, but the same shape, contents and warm wishes for all of them.


mravljica

15 komentarjev:

BojaMoja pravi ...

Oooo kok fajn :) si jih pletla ali kvačkala?

mravljica :: little ant pravi ...

BojaMoja, hvala :) Pletla sem jih - trakove, široke štiri cofke in nekaj čez dvajset vrst. Malo sem se ubadala z rešitvami za zapenjanje, pa sem se potem odločila kar za pentljice s svilenim trakcem (je tudi praktično za odstranit). So pa res fajn na otip :)

Vladuška pravi ...

Termoforčki za šalice, super izgleda :) Prav zabavna stvarca.

Alenka pravi ...

Joj kako jih pa ti razvajaš:):) Super domiselna darilca!!!

Marna pravi ...

Mravljica, to pa so odlična darila!!! Zelo zelo so mi všeč.

Špela pravi ...

Zdej pa moj čaj ne bo nikol mrzel! To sem rekla takoj, ko sem jih videla :) Super si, hvala še 1x Božičkica!

K pravi ...

Kjutkani!!

Atenka pravi ...

Super so! Jaz sem mojo že uporabila :)

Maja pravi ...

Oh, kok fajn ideja!! Pa izvedba: mehka in topla! Verjamem, da bodo navdušene!

Lili pravi ...

Moj čajček se tudi ne bo več mogel ohladiti. Hvala Božičkica, lepo si nas presenetila :)).

Andreja pravi ...

O kako luštno. Prav lepo jih boš pocrkljala.

BojaMoja pravi ...

:) super, hvala :)

Sem mislila, da si jih kvačkala, ko so prišli cofki tako lepo v dveh vrstah :)

gordy pravi ...

Čudoviti so!!!

Anonimni pravi ...

wauuuuuuuuuuuuuu, tvoje kofetarce so srečnice, da imajo tako kofetarsko prijateljico!!!!
zares krasno, idejno izpeljano!
lp
iris

katarina pravi ...

Hvala za prijetno uživanje čaja;)