18 januar 2011

Ena princeska, tri voščilnice

ONE LITTLE PRINCESS, THREE CARDS

Ena za princesko in njeno družino...
/ One for the princess and her family...


... in dve za babici in dedka.
/ ... and two for Grandmums and Granddads.


Moj čestitkarski "žmoht" se je potuhnil nekje v tisti škatli z materialom za božične in novoletne voščilnice. Ga bo treba nekako zbezat ven...
/ My cardmaking "mojo" is obviuosly still hiding somewhere in the box where I keep stuff for Christmas and New Year's cards. I'll have to lure it out somehow...

mravljica

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Očitno nas ta december res tako zmozga, da rabimo pravo rehabilitacijo za novo ustvarjanje. So pa mi te tri čestitke zelo všeč, take nežne in lušne s temi oblekicami.

Neža pravi ...

Kjut voščilnice.
Saj bo, samo da se ti megleni dnevi nekam razkadijo, pa bo bolje. Hm, čez tri mesece? Bah, kdo bi se zanašal na to vreme. Verjamem, da si znaš ti s svojim čaranjem sonček priklicati prav vsak dan. In hvala, da ga pričaraš tudi nam.

mravljica :: little ant pravi ...

Ja, Vladuška, bo kar držalo. Še dobro, da so kar kmalu po decembru tudi potrebe po čestitkah, da nas vsaj malo drži v kondiciji :)

Neža, ravnokar si ga ti pričarala. S svojimi besedami :) Hvala ti.

K pravi ...

Pravi čas, da poskusiš kaj novega, česar še nisi. Ko se ti zdi, da ne znaš narediti nič malo posebnega več - menjaš tehniko. (Pri meni deluje.)

Tanja E. pravi ...

Lepo si izdelala voščilnice, še posebej zadnji dve z oblekicami v središču sta mi zelo všeč. LP!

Jana pravi ...

Luuuštnoooo