30 januar 2011

Na vrvici (1)

ON A STRING (1)

Danes: okrogle, pečene na žarnici.
/ Today: the round ones, baked on the lightbulb.







mravljica

10 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Krasni so, tisti preprosti oranžen je zelo dober, LP

xajA pravi ...

Prvi je čudovit!

Andreja M. pravi ...

Je fletno delat tele "žarničke" ne :) Jaz sem trenutno čisto začarana s to obliko :)
Lepo!

Suzy pravi ...

Všeč so mi. Vsaka po svoje.

mojca - mka pravi ...

kaaaakšne barve! prečudovito.

Alenka pravi ...

Lepo si jih obesila!Vsi so čudoviti!

hali pravi ...

Prekrasne so, sploh te črte čira čara so mi všeč :-)

DIDI pravi ...

ja težka odločitev, kateri bi bil najlepši.. lepa proizvodnja...

Jana pravi ...

Luštne ogrlice so nastale.

Čakam, še na novejšo peko. :)

mravljica :: little ant pravi ...

Punce, hvala!

Jana, kmalu...