16 februar 2011

Čisto logično

TOTALLY LOGICAL

Čisto logično je, da ko sem videla beležke, ki jih je za nas naredila Špela, da sem rekla, da bi to tudi jaz.
/ It is totally logical that when I saw the little notebooks made for us by Špela, I said I'd like to make some myself.

Čisto logično je, da sem morala prvo od živalic kar takoj poskusit naredit.
/ It is totally logical that I had to try and make the first one right away.

Čisto logično je, da sem jo dala na post-it blokec.
/ It is totally logical that I put it on a post-it pad.



Čisto logično je, da je že šla od doma.
/ It is totally logical that it has gone already.


In čisto logično je, da bom naredila tudi kakšno za polovico manjšo, da bo šla na tiste najmanjše post-it blokce :)
/ And it is totally logical that I will make it even smaller, to fit on those little post-it pads :)

mravljica

9 komentarjev:

Andreja L. pravi ...

Tudi tvoja pikapoka je čudovita :-))

Janja pravi ...

Oooo čist preveč srčkana!!! :)

Špela pravi ...

Čisto logično je, da je krasna in kjut ;) In čisto logično je, da čakamo malo, majceno, mravljičkasto piko ;))

Alenka pravi ...

Kjuti!!!!

Vladuška pravi ...

Valda je logično in če se je človek lahko uprl sprednjim delom živali, ritkam se nikakor ni mogel :))) Zelo lušno.

Jana pravi ...

ITAK! :)

Luštna.

Maja pravi ...

In je itak logično, da nam je všeč.

Lidija pravi ...

bravo

Lili pravi ...

Ejjjjjjjjjj, pa pikapoko mam tud jest že narjeno, oddano, poslikano, sam objaljena še ni , pa kako nama je to ratal :)) ??