04 februar 2011

Na vrvici (5)

ON A STRING (5)

Danes: še manj pravokotni. Nekateri z dodatki.
/ Today: even less rectangular ones. Some with additional elements.






mravljica

11 komentarjev:

ankh pravi ...

tt123Zdaj sem končno pogruntala, zakaj si mravljica! Ker si tko pridna in hiperproduktivna.

ankh pravi ...

Ne vem, kaj naj bi pomenil tt123, jaz ga nisem napisala!

DIDI pravi ...

ooo, prva mi je ful všeč, kak lep dizajn.. nekaj posebnega, potlej pa vse po vrsti... ja ja nam je že dolgo znano, kaj mravljica zna ...

Vladuška pravi ...

Zanimivi zelo, sploh prva dva sta mi zelo všeč.

Lili pravi ...

Oh Mravljica, taprva boooooooožžžaanska <3,<3.
Zakaj si Mravljica............, vprašajte sosedo :))).

K pravi ...

Super oblika prvega, ampak ta zadnji mi je pa najboljš všeč :)

Alenka pravi ...

Vsi so lepi!Pa kako ti rata naredit tako lepe oblike.Zanimivo!Sprašujem kako ti rata,....pa saj si Mravljica:):)

Phoenix pravi ...

Sve sam dobro pregledala, i ove postove od prije i ostala sam zadivljena. Odkuda ti sve te ideje?
Sve mi je super a najviše mi se dopadaju minijaturice...i ova serija u smeđim tonovima.
Bravo, zaista si talentirana.
LP

Andreja M. pravi ...

Spet lepa serija. Prvi pa definitivno tolče ven :) zaradi noro dobre oblike :)

mojca - mka pravi ...

uf, meni pa je zadnja... takooooo zelo lepa!
vse so lepe, da ne boš narobe razumela :)

Maja pravi ...

Res si mravljica! Jza še pacam idejo za en obesek, ti jih narediš MNOGO, pa še lepih za povrhu!