26 marec 2011

Naročilo za dve

... se je sprevrglo v imeniten čestitkarski teden. Ko sem le utegnila, sem se ustavila pri mizi, rezala, lepila, kombinirala... Kupček je pa rasel - in se ustavil pri sedemnajst :)

AN ORDER FOR TWO
... turned into a cool cardmaking week. Whenever I had time I stopped at the table, did some cutting, gluing, combining... The pile was growing - and stopped at seventeen :)



Za današnjo objavo sem izbrala... eh, bom kar vse.
/ Today I'm posting... well, all of them.

Naročilo sta bili čestitka za 50. obletnico poroke in za enega 50-letnika.
/ I was asked to make a card for the 50th wedding anniversary and one for a gentleman celebrating his 50th birthday.

Začela sem s pokončnimi:
/ I started with easel cards:


Kvadratna(ampak na klasično odpiranje) je še ta:
/ Another square (but opening in a usual way):


Še nekaj rožic - ena lončnica in ena kar tako:
/ Some more flowers - one flower pot and one just so:





Za obletnico poroke ena zlato-biserna:
/ For the wedding anniversary - a golden and pearly one:



in ena bela (ves čas se mi je zdelo, da nisem dala dovolj nanjo, ampak na koncu mi je pa bila kar všeč):
/ and a white one (it seemed to me that I didn't put enough things on it, but now I quite like it):


Pa še dve preprosti, pretežno beli, a bolj univerzalno uporabni:
/ And two simple ones, mostly white but more versatile:


Pa dve za samske moške ali takšne, ki imajo ženo s smislom za humor :)
/ And two for single guys or for men whose wives have a sense of humour :)


In potem sem ugotovila, da nisem še na nobeno dala kakšnega odtiska.
/ And then I realised that I haven't used any of the stamped images yet.


Me prav zanima, do kdaj bo zaloga zdržala. Upam, da ne predolgo :)
/ I wonder how long this stock will last. Hopefully not too long :)



mravljica

p.s. Vse posamične fotke najdete tudi tukaj.
p.s. All cards can also be seen here.

14 komentarjev:

Kristina pravi ...

Prav vse so lepe. Posebej pomirila me je zlata torta, ker sem mislila, da sem edino jaz še tista, ki uporablja zlate nalepke na čestitkah. Super všeč mi je raba vogalov za stojalo za torto.

Janja pravi ...

Prav vse so zanimive, tako različne in lepe. Lp

MarikaGabez pravi ...

Kolk samih čudovitih voščilnic.
Te bolj enobarvne so mi strašno všeč.

Vladuška pravi ...

Ti pa se res ne znaš ustavit, ko enkrat začneš, kaj? :))) Ampak vedno je dobro imeti zalogo in če si bila v švunku je dobro, da si izkoristila. Pisana paleta vsega, sedaj si pripravljena na vse priložnosti.

Andreja pravi ...

Uf 17 to pa je nekaj. In vsaka posebej je nekaj posebnega. Všeč mi je da narediš vsako drugačno!

K pravi ...

Ustavila si se natanko pri ta pravi številki :D
Bela s srčkom je totalno classy, če bi se kdo poročal v bližini, bi ti jo takoj spičila. Pa imamo (hvala bogu) nekaj časa s porokami mir ...

Lidija pravi ...

Ja, pri tebi je tako, ko začneš težko nehaš. Ampak vsi izdelki so lepi, vsak je po svoje zanimiv. Pridna si, da veš.

Špela pravi ...

kakšno proizvodnjo si imela ;) Te kar vidim, ko hodiš okrog in se vsake toliko vrneš k mizi in kaj sestaviš. Lepe!

Suzy pravi ...

Prava proizvodnja. In vsaka čisto drugačna od prejšnje :) Super so.

Lili pravi ...

Hudoooooooooo, kolk čudovitih voščilnic si naredila :)). Samo vprašam, ti je že gdo povedal, da si pridna kakor mravljica ???? :)).

moi pravi ...

O, si bila pridna. Zaloga pa ponavadi ne drži dolgo ;)

Hali pravi ...

Hudo, hudo produktivna si bila. Všeč, zelo všeč, prav vse!

Jana pravi ...

Ja, saj jaz tudi tako. Začnem z eno in se ne ustavim več. Ha, ha, ha. Dobra si.

Lepe čestitke, ki ti bodo nedvomno prišle prav.

mojca - mka pravi ...

pa mi zdaj povej, kako se naj stranka pri tebi sploh odloči, katero bi imela? jaz bi vzela vse. in imela vse. nobene poslala. no, morda tiste za moške :)