16 marec 2011

Še dve kvadratni

TWO MORE SQUARE ONES

So rekli: "O, te tvoje pokončne so pa tako fajne! Daj naredi še kakšno." No, preveč me ravno ni bilo treba prepričevat...
/ They said: "Those easel cards of yours are great! Why don't you make a few more." Well, I didn't really need much persuasion...



Sem povprašala po barvah, pa ni bilo posebnih želja. Hm, le kakšno bi še naredila :)
/ I asked for colour preferences, but there weren't any specific. So, I wonder what colour I could choose :)




mravljica

9 komentarjev:

Mil pravi ...

Lepe so. Naredi še zeleno in rumeno - barve pomladi.

mravljica :: little ant pravi ...

Mil, hvala. Pa kako si vedela, da je točno takšna naslednja na vrsti?

DODO pravi ...

So res zakon te čestitke, Vsem so všeč. Verjetno zat,o ker dobro stojijo.

Tanja E. pravi ...

Ne le, da dobro stojita ti dve čestitki sta tudi zelo lepo narejeni! LP:)

Hali pravi ...

Vijola je tako cart in tako lepo paše na ozadje tvojega bloga.Ampak tudi rjava, mhmhm nekja posebnega je!

Lili pravi ...

Pridna, kar naredi si zalogico :)).
Meni je pa rjava nekaj posebnega, fajna ideja ;).

Andreja pravi ...

Mega sta obe. Lepo bi bilo pa videti kaj takega pokončnega v rumeno, oranžnih odtenkih. Rožice bi bile sončnice in kakšen zelen list bi jih prekašal v višini in,.. oh čisto sem zašla..Tako si me navdušila da prav v živo vidim zgoraj napisano.. seveda ne znam tega narediti, bom počakala nate☺

mojca - mka pravi ...

imam lap do kolen... in sline tudi. kako fajn!

Janja pravi ...

Zelo lepe, še malo sončnih in boš imela mavrico :). Lp