01 maj 2011

Moj najnajljubši

MY FAVOURITEST


V beli / In white





In v najbolj moji / And totally mine








Fotke so moje, današnje, posnete tik pred dežjem. / All photos taken by myself today, just moments before the rain started.

Nadvse lep dan vam želim. / Have a glorious day.

mravljica

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepe fotke in prekrasni cvetlični razgledi. Lep dan tudi tebi.

Jana pravi ...

Ob taksni objavi si zelim, da bi tehnologija omogocala tudi prenos vonja. Obozujem jih!

mravljica :: little ant pravi ...

Vladka, hvala :)

Jana, sem si prinesla eno vejico domov in ko sem dajala slike v objavo, je bilo res, kot da že fotke same dišijo :)

Sandra pravi ...

Med branjem tvoje objave, je vonj tegale "španca" kar sam prišel mimo nosnih votlin :)
Krasen je, čudovito diši in sigurno bo stal en grm ob hiški, ko bo ta dokončana. Ti pa uživaj zdaj v tem čudovitem vonju

Andreja L. pravi ...

Španski bezeg je res čudovit in ti si naredila tudi fotke čudovite :-))

Helena pravi ...

Ooo, čudovita cvetlična objava.

Suzi pravi ...

španski bezeg je tudi en izmed mojih najljubših, škoda le, da cveti tako kratek čas.

Lidija pravi ...

Krasne fotografije si naredila, "flider" meni je vedno lep, bel ali vijolast

Andreja M. pravi ...

Čudovite fotke . Prav do sem diši :)