19 junij 2011

Le kaj se skriva

I WONDER WHAT IS HIDING

v škatlici 10 x 10 x 10 cm
/ in a box 10 by 10 by 10 cm


nekaj v zvezi s poroko? ali obletnico poroke?
something related to a wedding? or a wedding anniversary?


a se od spodaj kaj vidi? nič, samo to, da stoji na štirih biserčkih
/ can you see anything from underneath? nothing, just the box standing on four semi-pearls


kaj pa, če snamemo pokrov?
/ what if we take the lid off?


"stene" se razprejo
/ the "walls" open up


notranja stena gledana z zunanje strani - pikice
/ the inner wall as seen from the outside - little dots


TA-DA!


popolnoma brez kalorij
/ absolutely no calories


pa še malo bolj od daleč
/ and one more photo from a bit further away


fajn jo je bilo "peči" in še bolj fajn jo je bilo podariti
/ it was great fun "baking" it and it felt great giving it away as a present

mravljica

17 komentarjev:

katarina pravi ...

Naravnost čudovita! Čisto po mravljinčkasto:)

Klavdija pravi ...

Uf koliko časa si pa to delala?!...se pozna vsaka porabljena minuta...je prečudovita!

helena pravi ...

Kako je pa tale prečudovita, noro lepa!

mravljica :: little ant pravi ...

Hvala, punce!

Klavdija, saj sploh ne vem točno, sem bila cel dan v papirčkih :) tak ene dve uri, mogoče malo več, pa ker je bilo prvič in brez konkretnih navodil, je bilo malo več poskušanja in "ponovi vajo"... drugič bo že lažje in mogoče hitreje. Če se ne bom pri kakih detajlih zataknila :P

Suzy pravi ...

Saj nimam besed. Čudovita. In odraz tebe :)

Špela pravi ...

Waw! Prekrasna je!

Vladuška pravi ...

iiiiiiiiii, kaka lepa je. Pa še tako krasno si predstavila na blogu, ko si nam tako počasi odpirala škatlico. Res čudovito.

BojaMoja pravi ...

:) takšna sladica pa res prija :)) je pa čisto mravljinčkasta :))

Andreja pravi ...

Uau prava umetnina. Super je.

Janja pravi ...

Oooo čisto prava poročna torta :)).
Zelo lepo si jo okrasila in zapakirala .... kakšno presenečenje. Lp

Alenka pravi ...

Ojoj!!! Kako lepo!!!! Natančno do pikice, pa torta!!!! Prečudovita!!!!

Hali pravi ...

Ujeje, tole je pa nekaj enkratnega!Bravo, prekrasna...

mojca - mka pravi ...

o bože! kar okol sem padla... po tvoje, res, čisto po tvoje.

mravljica :: little ant pravi ...

Drage moje, hvala vam za prijazne besede. Me veseli, da vam je všeč :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

tole je pa tako lepo, da bi jo bilo krasno videti v živo...prekrasna je!

Perla pravi ...

Mojstrovina!! Pri vsaki slikici sem bila bolj neučakana, kaj bo notri in ko sem zagledla, mi je čeljust padla do tal.

Jana pravi ...

Čisto prava pacientka si, veš? Fenomenalno!