04 avgust 2011

Danes drobnarije

SOME TIDBITS TODAY

Trije prstani.
/ Three rings.




In dva obeska. En zaobljen, drugi ne. En lakiran, drugi ne. En za na verižico, drugi ne. Ampak oba v mojih barvah :)
/ And two pendants. One is rounded, the other isn't. One is varnished, the other isn't. One is to be worn around the neck, the other isn't. But both of them are in my colours :)


Nataša

7 komentarjev:

Janja pravi ...

Prstani so čudoviti in zanimivih oblik. Lp

Renata pravi ...

Ta prvi mi je super!

Klavdija pravi ...

Tapižamastpolžek mi je fantastičen!!!!...pa bunkica iz kačic je tko lepo brzhibno narjena...Pacientka si!

Nataša pravi ...

Hvala, punce! Me veseli, da so vam všeč.

Klavdija, tapižamast se mi je kar nekak iz fimo soft posrečil... čeprav ko sem danes brala tvoj opis Kato Claya - omg. Že komaj čakam, kaj nam boš pokazala, čeprav vem, da bom potem spet hiperventilirala :)

Andreja L. pravi ...

Krasni so in polžek mi je najbolj corti :-))

Andreja M. pravi ...

Lepi prstanki . Prvi se mi ja najbolj zataknil v uč :)

katarina pravi ...

Tudi tele drobnarije so paša za oči;)