03 januar 2012

Iz špagetkov v polžke (2)

FROM SPAGHETTI TO COILS (2)

Prva je igriva.
/ The first one is playful.


Spremenjena v kvadratke.
/ Turned into squares.


Druga je morska.
/ The second is sea-themed.


Spremenjena v pravokotnike.
/ Turned into rectangles.


Vsi skupaj na pekaču - kot v veseli pekarni Mišmaš :)
Pa nekaj polžkov sem pustila - za izpolnit željo...

/ All together on a tray - just like in some merry bakery :)
And I left a few coils - to fulfil a wish...



Tretja pa je malo večja:
/ The third one is a bit larger:


Saj se vidi, zakaj, kajne?
/ It is obvious why, right?


Nataša

15 komentarjev:

lorasrobas pravi ...

Super si naredila, zelo mi je všeč ideja s polžki!

Hali pravi ...

Iiiii se ti je čisto spolžkalo...prekrasno... prva je zmagovalka - moja :-) So me kar zasrbeli prsti, da bi še jaz malo zvijala kačice spet :-)

Neža pravi ...

Aaaaaaaa, tista zadnja ... svetovna bo!!!!

katarina pravi ...

A veš zakaj si ti tolk fajn? Ker si tako ubrisana:))))Pa še fajn je tako, da si lahko napasemo oči na tvojih izdelkih....

Renata pravi ...

Krasno spolžkano! Me že firbec matra, kakšni bodo končni izdelki. Barve so pa tud super.

Andreja pravi ...

O škatlice boš oblekla. Super.

Alenka pravi ...

Tile tvoji polžki so čudoviti!!!!!Prva je fantastična!!!

moi pravi ...

WOW, krasni so, vsi po vrsti.

iris pravi ...

tebi tako in tako vse super uspe!
lp
iris

K pravi ...

Uuuu, ta zadnja barvna kombinacija je perfektna.

Aleksandra pravi ...

vsaka po svoje je fantazija!!!

petrovka pravi ...

všeč, všeč, všeč
saj se vidi, da vse tri, a ne

flo pravi ...

o jeb**** kake huda je prva slika, barve tržejo gate :-) čeprav mi je tud zadnja blazno všeč. Nora si s temi polžki

Barbi pravi ...

Ko bom velika, bom tudi jaz kot mravljica ... ker tole je tako fantastično, da si zgoraj napisano želim tako močno kot kakšen prvošolček želi postati astronavt. :)

Helena pravi ...

Nekaj prav posebnega prihaja izpod tvojih rok. Nekaj takega, kar je nadvse lepo!