01 januar 2012

Štiri desetletja

FOUR DECADES


Prvo objavo v novem letu namenjam zelo prijetni in topli obletnici - štirideseto obletnico poroke sta še lani praznovala moja največja vzgojitelja in učitelja, moja najboljša vzornika in prijatelja - moja draga starša.
/ I'm dedicating the first post in the new year to a very nice and warm anniversary - it is the 40th wedding anniversary of my greatest educators and teachers, my best role-models and friends - my dear parents.

Naše darilo je glasbeno obarvano, kuverta pa je bila za zadnjo kljukico na mojem decembrskem seznamu.
/ Our present was musically themed, and the envelope was the last item to be checked on my December list.

2012 bo pa zame v znamenju 40 ;)
/ And in 2012, 40 will be my number ;)

Nataša

4 komentarji:

Hali pravi ...

Prekrasna je tale kuverta-voščilnica.In darilo... super. Jaz sem sama sebi in možu ravno tako za tako okroglo številko podarila predčasno darilo - obisk koncerta PJ. Ja, najboljši letnik 72 a ne?

Špela pravi ...

Super darilo v krasni kuverti ;) Čestitke staršema za obletnico!

Vladuška pravi ...

Lepo si to naredila in na še veliko skupnih let. Pogledala sem tudi prikaz tvojega letnega dela. Zanimivo, kako marsikaj vmešs že pozabimo in zato se mi zdijo take strnjene objave super. Tudi tebi želim eno krasno, bogato in ustvarjlano leto.

Neža pravi ...

Krasno.
Tudi moja starša sta lani praznovala 40. obletnico.
Pa saj je prav vsako leto nekaj posebnega, tole tvoje bo prav gotovo ekstra ... si znaš že sama stvari tako popestriti, da lahko samo strmimo.