05 februar 2012

Nazaj v uporabno stanje

BACK TO USEFUL


Skoraj malo preveč pogumno sem se javila, da bom 30 paketkov starega, posušenega Fima spravila v obvladljivo stanje...
Ampak gre. Celo presenetljivo dobro. Sicer je potreben čas, pa malo potrpljenja, ampak rezultati so pa... nad pričakovanji :)
/ I volunteered, almost a bit too boldly, to bring 30 blocks of old, dry Fimo back to useful condition...
But it's going quite well. Surprisingly well, even. It does take time, though, and a bit of patience, but the results are... above expectations :)


Blok Fima. Saj vem, da se mu na sliki ne vidi, ampak je tako suh, da ima že skoraj vozovnico za koš za smeti.
/ A Fimo block. I know the photo doesn't show, but it is so dry that it already has a ticket to the trash can.


Po prvem drobljenju izgleda kot nekaj iz kakega rudnika.
/ After the first round of crumbling, it looks like something brought from some kind of a mine.


Koščki prestreženi izpod pašta mašine, stisnjeni skupaj, prevaljani. Nekajkrat ponovljeno. Se že več ne drobi tako zelo.
/ Pieces caught from underneath the clay roller, pressed together, rolled again. Repeated a few times. Not so crumbly any more.


Še nekaj ponovitev na tanjši nastavitvi.
/ Some more repetitions on a thinner setting.


Pa zopet na debelejši.
/ And back to thicker setting.


In zadnjič na najdebelejši.
/ And for the last time, on the thickest setting.


Razrezano na ploščice 5 x 5 cm.
/ Cut to 5 by 5 cm squares.


Take so dosti bolj obvladljive... no, poleg tega, da so tudi neprimerno bolj srčkane :)
/ They are much easier to work with like this... well, beside the fact that they are way cuter :)


Zložene ena na drugo, vmes plasti peki papirja.
/ Stacked, with sheets of non-stick paper between them.


Kupček pripravljen za nadaljnjo obdelavo. Oh, koliko možnosti! Ampak njihova najbolj osnovna vloga bo v delavnicah, kjer bomo v tem mesecu izdelovali Stekleničke upanja (ker je bil ta Fimo tudi prvotno na ta namen).
/ A little stack - ready for further work. Oh, the possibilities! But their most basic role will be in this month's workshops where we will be making Bottles of Hope (because this Fimo was actually originally intended for this purpose).


Še nekaj drugih, sončnih barv:
/ A few other, sunny colours:


In v kupčkih.
/ And in stacks.


Še približno enkrat toliko me čaka. Pašta mašina pa pravi, da ko bo tega konec, bo šla za par dni v toplice :)
/ I've got approximately one half of it done. And my clay roller says once this is over, it will take a few days off :)

Nataša

10 komentarjev:

Barbi pravi ...

Ti se hecaš. :) Mene bolijo roke in ob živce spravlja suh Fimo že po polovički mečkanja paketka. Neverjetna si ... vsakič znova presenečaš s svojo vztrajnostjo in potrpežljivostjo.

Kvadratki pa itak zgledajo, kot da komaj čakajo nadaljevanje. :)

Andreja M. pravi ...

Ojej koliko potpljenja te je pa tole stalo ? Mene spravi iz tira že pol paketka zasušenega Fima :)
Ampak tako lepo zloženi kvadratki pa prav kličejo po ustvarjanju :) Hmm kaj če ti še jaz dostavim moje zaloge , pa mi ti tkole lepo to "spredenaš" :)

Nataša pravi ...

Barbi, Andreja, saj običajno tudi jaz posušen Fimo kar potisnem stran, če sem že v zagonu za kakšno stvar naredit... Ampak takole, ko sem se psihično pripravila na misijo, pa kar gre.

Sploh pa, če imam v mislih ljudi, ki pridejo naredit Stekleničko, in se morda celo prvič seznanijo s Fimom, se mi zdi fer, da lahko delajo z voljnim materialom...

Lidija Šolinc pravi ...

Poglej ti, poglej... ni dosti manjkalo, da nisem vseh teh paketkov zalučala v smeti :) Bravo Nataša, res imaš potrpljenje. Ta fimo je bil trd kot kamen, za tiste, ki si na znajo predstavljat njegovo trdoto :P

moi pravi ...

Si kar predstavljam to trdo Fimo maso, včasih sem jo tudi sama neutrudno gnetla in moja roka me je opozarjala, da jo preveč ženem. Zdaj jo včasih tudi zavržem.
Lepo, da je ti nisi in si se lepo zorganizirala in si jo pripravila za delavnico.
Obilo uživanja ob izdelavi stekleničk.

K pravi ...

Bojim se, da se bo pregneteni plasticin na peki papirju še dodatno izsušil in da ga bo treba čez par dni obdelovati spet od začetka. (Svetujem Sculpey softener in pakiranje v folijo za živila.)

Nataša pravi ...

Hvala vsem, in hvala K za nasvete. Softener hranim za najbolj brezupne primere, v folijo pa sem jih zavila takoj po fotkanju. Tolaži me pa tudi, da je 5x5 cm plošček dosti hitreje zmehčan, če je tanek samo par milimetrov...

Špela pravi ...

Vztrajnost je lepa čednost ;) Fajne kvadratke si pripravila, pa obilo užitkov na delavnici!

Maja pravi ...

Tole je pa za kapo dol! Sovražim drobljiv fimo in pikice, ki jih potem na copatih povsod raznašam, čeprav se mi zdi, da sem že vse pobrala.

lucija pravi ...

samo en nastvet. jaz sem se zadnjič spravila star fimo mečkat, pa mi je šlo na živce, da se raždrobi po vsej mizi in sem ga zrezala na tanke rezine , jih dala v plastično vrečko in jih z vrečko vred valjala z pašta mašino.

se mi zdi, da se je tudi hitreje sprijel skupaj in se manj drobil