19 april 2012

Malo bolj pisane

A BIT MORE COLOURFUL

(Še vedno naročilo, še vedno kupujem samo lepilo...)
/ (Still making these by order, still buying nothing but glue...)

S paketki
/ With little presents


Od blizu
/ Close-up


S posvetilom (sem se spomnila na moj papir)
/ With a sentiment (I remembered to use my paper again)


Od blizu
/ Close-up


Zaloge se počasi manjšajo, ampak pet enakih/podobnih se še vedno da naredit.
/ The stocks are reducing bit by bit, but I can still make five identical/similar ones.




Uživajte v sončku!
/ Enjoy the sunshine!

Nataša

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Super je takole porabljati stare zaloge. Lušne stvari si skombinirala.

Sanza pravi ...

Ni super občutek, ko vidiš kaj vse nastane iz starih zalog. Včasih se ti zdi, da moraš kar pod nujno kaj kupit, a doma polno vsega in potem vidiš, kaj se vse da. Tako sem letos jaz delala novoletne čestitke.. sem rekla, popolnoma nič ne kupim, samo koristim zalogo. Res, da je blo včasih težko zarezat v kak kos papirja :-)), ampak bo potem pa večje veselje kakšnega novega kupit :-).

Smith Alex pravi ...

Well done, team! I have enjoyed looking at your creations over the last term... you will be missed!

Indian wedding cards

Lidija pravi ...

Evo, pa so šle stare zaloge, joj , prejoj pa bo spet treba nabavljat. Ampak je pa fajn, ko začneš nekaj delat in enostavno je vse pri roki, to pa je naše hrčkanje, kakšna sreča, da vedno kaj nujno rabimo. Lepo si tole naredila, pa kaj, saj so tvoji izdelki vedno dodelani do potankosti. Vse čestitke draga moja, kot vedno lepo .........

mojca - mka pravi ...

Včasih imam občutek, da bi lahko jaz zalagala police v trgovinah in ne obratno. In če ne grem do pogrehukričečih polic, se tudi v omari najde čisto vse, kar potrebujem :)

Čudovito, pisano... najlepša mi je pa zadnja rundica :)

Nataša pravi ...

Ja, tole z materialom in zalogami... ni za govorit. Oziroma v bistvu je. Bo tema moje naslednje objave - zelo kmalu :)

In hvala vsem za prijazne besede.