12 avgust 2012

Sporočilo v steklenički

MESSAGE IN A BOTTLE

Takšno brez besed, a vseeno razumljivo... :)
/ One without words, but nevertheless understandable... :)


Začelo se je z nekaj kavnimi zrni, ki sem jih hotela dati na zapestnico kot Tatyana.
/ It all started with a few coffee beans which I wanted to put on a bracelet, like Tatyana did.


Pa me je zelo hitro zaneslo v minimaliziranje...
/ But very soon I found myself making smaller ones...


Dodala sem še nekaj kock sladkorja - za tiste, ki pijejo kavo s sladkorjem.
/ I added a few sugar cubes - for those who prefer coffee with sugar.


Pa eno skodelico - poskušala sem ujeti celo malo "latte art".
Za žličko sem prosila Špelo. (Špeli, hvala!)
/ And a cup - I even attempted to show a hint of a "latte art".
I got the spoon from Špela. (Thanks, girl!)



Ampak nekaj je še manjkalo - za tisto najbolj pravo (vsaj zame)...
/ But something was still missing - for the best one of them all (at least for me)...


Potem sem kavo pospravila v stekleničko...
/ Then I put the coffee in a small bottle...


... in naredila še nekaj srčkov.
/ ... and made a few hearts.


Ti pa niso rabili dodatnega sladkorja :)
/ They didn't need any additional sugar :)


In ne rabijo dodatnih besed...
/ And they don't need any additional words...


N.

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

Kje so tebi živčke kalili? Pa te s prsti obdarili? In še z domišljijo? :)
Luškanoooo...

Nataša pravi ...

Mojčka,
živčki imajo to za terapijo, prsti pa že malo zaostajajo za domišljijo ;)
Hvala ti in en prisrčen pozdrav tja k vam...

lucija pravi ...

Ful cortkan :) A lahko vprašam kje si stekleničke dobila?

Andreja L. pravi ...

Tole je res čudovito; tako majhno pa tako lepo za videt :-))

Vladuška pravi ...

iii, tole je res nadvse lušno.

iris pravi ...

mislim, da pri tvojem mini, mini ustvarjanju, ni več kaj dodati, kot samo to, MOJ VELIKI POKLON!

iris pravi ...

mislim, da pri tvojem mini, mini ustvarjanju, ni več kaj dodati, kot samo to, MOJ VELIKI POKLON!

Lili pravi ...

Nataši, k tebi na kavico še pridem, takšno taveliko,zato, da si spet v živo pogledam tamalo :).