02 november 2012

Galerija vseh mojih voščilnic

GALLERY OF ALL MY CARDS

Kar nekaj se jih je nabralo skozi leta. In že nekajkrat so me ljudje vprašali, kje bi si jih lahko ogledali, morda izbrali kakšno podobno za naročilo ... In odgovor "na mojem blogu" ni več zadostoval. Tudi zavihek "Kazalo objav" je še vseeno pomenil nekaj iskanja.
Quite many of them have piled up through the years. And people have asked me several times where they could take a look at them, maybe choose some of them and order a similar one ... And the answer "on my blog" wasn't enough anymore. And even the tab saying "List of posts" still took some browsing.



Zato sem se spravila in zbrala slike vseh svojih objavljenih voščilnic na enem mestu.
Tukaj, pod zavihkom Voščilnice/Cards.

So I went and gathered photos of all my posted cards in one place.
Here, under the tab Voščilnice/Cards
.


Priznam, da sem bila tudi sama malo šokirana nad količino. Je že res, da sem približno vedela, da sem voščilnic naredila veliko, ampak videti jih tako na kupu je pa kar presenetljivo.
I must admit I was a little bit shocked about the amount. I mean, I had a feeling that I've made quite a lot of cards, but seeing them all together is pretty much astonishing.

In precej zanimiv je tudi sprehod od prvih začetkov preko vsakoletnih prazničnih pa do najbolj svežih. Pa tudi to, da se za veliko večino spomnim, za koga so bile narejene :)
And it is quite interesting to scroll over them - from the very first beginnings, across annual season's cards and up to the recent ones. Not to mention that for the most of them, I still remember for whom they were made :)

Uživajte.
Enjoy.

Nataša