20 november 2012

Letošnje praznične

THIS YEAR'S HOLIDAY CARDS

Osnovni cilj: porabiti stare zaloge.
Osnovni namen: nekaj kompletkov za dobrodelne bazarje, sejme, darila.
Dejstvo, da mi jih je uspelo iz zalog sestaviti 80, odraža moje mentalno stanje v preteklih sezonah :)
Dejstvo, da sem odtisnjene motive pustila nepobarvane, pa tudi nekaj pove ...

/ The main goal: to use the materials from old stash.
The main purpose: a few sets of cards for charity fairs or presents.
The fact that I've managed to make 80 cards just by using stuff from my holiday-card-material box reflects my mental state in the previous years :)
The fact that I left the stamped images blank also gives away a certain truth ...



Posamične
/ One by one


Skupinske
/ In groups


Še nekaj posebnih me čaka. Ampak glavni del je opravljen. Še samo spakirat in predat jih moram.
/ There are a few special ones left to be made. But the major part is done. I only need to pack them and give them away.

Nataša