10 januar 2013

Žogica

Kvačkana.
Premer 7 cm.
Meni se zdi ravno prav trdna in ravno prav mehka.
Končno mnenje bo podal prejemnik.


LITTLE BALL

Crocheted.
7 cm in diameter.
To me, it seems just right - not too soft and not too solid.
The final opinion will be given by the recipient.

Nataša

6 komentarjev:

Urškin Raj pravi ...

za kaj je pa namenjena?

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tole je pa zelo lepa žogica! S čim je napolnjena?

Nataša pravi ...

Urška, za darilo enemu navihanemu fantiču, ki jo bo sigurno prav uporabljal. Za kakega odraslega bi pa bila čisto primerna za stiskanje - za zmanjševanje stresa...

Mateja, hvala. Za polnilo sem uporabila en ostanek tiste cofkaste volne, ki je bila tako popularna pred par leti. Je bila takšnih barv, da je sigurno ne bi uporabila za pletenje, žogico pa se je dalo prav fino napolnit.

katarina pravi ...

Tole žogico sem videla včeraj in tole za zmanjševanje stresa ni slaba ideja. Pa kaj vsega se lotiš.....

Mojca pravi ...

Z našim podjetjem lahko skleneš pogodbo... smo vsi čist prerukani od stresa :) Pa nismo edini, jasno, da ne.

Luštna, ni kaj.

Lili pravi ...

Mehka, prešlatana :)).