08 november 2014

Moji lepi novi napisi

Kar tako, vmes, ob nekaj "odprtih" štrikarsko/kvačkarskih projektih in še vsem drugem me je zagrabilo, da bi kozarce v kuhinjski omari in shrambi opremila s poenotenimi napisi.
Malo sem pobrskala za idejami in oblikami in našla primerne. Priredila sem jih glede na vsebino naših kozarcev in z rezultati sem zelo zadovoljna :)

Tukaj so:


Sprintani


Izrezani


Za jutro, za mleko in za peko
(sladkor je pri meni za pecivo in za goste - moja kava cuker vidi samo skozi steklo)


Za zajtrk


Za kosilo


Za kuho in peko


Za čaj


Za fuzbal :)



Nataša


p.s.: Tudi gospodu so všeč - rekel je, da sam nikoli ne bi izbral te oblike in te pisave, ampak da je izpadlo prav "prijetno kičasto".

p.p.s.: Če so vam všeč in bi želeli kopijo - saj veste, da morate samo reči, ne?

11 komentarjev:

Suzy pravi ...

Lepi napisi in lepo poštimano po kozarcih.

Helena pravi ...

Iiii, kako mi je tole všeč! Super delo si opravila.
Bi prav lepo prosila za mušter :)

Maja klobučar pravi ...

zelo lepo in ustavrjalo.. tudi sama bi prosila za vzorec.. aja.. a ste jih mogoče kaj plastificirali ali kako drugače.. da se ne "razmaže"

Nataša pravi ...

Hvala za pohvale :)

Maja, na kozarce sem jih nalepila s pomočjo prozorne folije - s tem so zaščiteni, pa tudi odstranjevanje pred pranjem bo lažje. In če se pri odstranjevanju poškoduje, ni tak problem sprintat in izrezat novega...

(prosim javite mi še mail naslov, da vam pošljem)

Vladuška pravi ...

Super zgleda, fajn si tole naredila.

Janja pravi ...

Prekrasno ♥.
Tako zelo mi je všeč, da bi prosila za vzorec. Lp

Hali pravi ...

U nulo..super si tole izdelala :-)

moi pravi ...

Kako lepo opremljeni kozarci. Zdaj res ne moreš zamenjat sladkorja s soljo ;)

Keti pravi ...

Meni so všeč. In mora ful dobro izgledati v poličkah. Jaz sem v kuhinji bolj po domače narejena ;-) Večkrat pogledam v napačno posodo, da najdem tisto kar iščem oz. po lokaciji na polici nekako vem, kaj je notri ;-)

Maja pravi ...

Joj, kako so lepi! :) tudi jaz bi imela vzorček ;) maja.sevcnikar@gmail.com :)

Klavdija Kerin pravi ...

Zelo lepo.tudi jaz bi bila vesela vzorca:)...moj mail- kerin.klavdija@gmail.com...