28 december 2014

Decembrsko packanje - ingverjevi piškotki


Letos sem prvič preizkusila tudi "gingerbread" testo. Recept sem našla tukaj, spodaj je zapisan še v slovenščini in z mojimi dopolnitvami.

- - -

Ingverjevi piškotki

Sestavine:
125 g masla
60 ml (4 žlice) temne melase *namesto melase sem uporabila gozdni med
225 g rjavega sladkorja
450 g bele namenske moke
15 ml (ena žlica) mletega ingverja
7,5 ml (ena in pol žlička) mletega cimeta
5 ml (ena žlička) sode bikarbone
15 ml (ena žlica) mleka

Postopek
1. Pečico segrejemo na 170ºC.
2. Maslo, med in sladkor počasi segrevamo v kozici, da se sladkor razpusti in maslo raztopi. Nekoliko ohladimo.
3. Suhe sestavine damo v drugo skledo, dobro premešamo, dodamo raztopljeno mešanico in vse skupaj premešamo.
4. V mleku raztopimo sodo bikarbono in dodamo mešanici. Zamesimo v testo. Če je potrebno, dodamo še nekoliko mleka.
5. Testo zavijemo v folijo za živila in damo za 40 minut v hladilnik.
6. Razvaljamo na 0,5 cm debeline, z modelčki izrežemo oblike, jih položimo na pekač, obložen s papirjem za peko, in pečemo 10–15 minut.

- - -

Za izrezovanje sem uporabila modelček v obliki medvedka. Nekaterim izrezanim medvedkom sem odstranila ušesca in dobila pravo obliko ingverjevih fantičev.

Za prvo rundo sem - po nasvetu dežurnih hišnih kritikov in svetovalcev - testo razvaljala bolj na debelo. Ni bilo ok.


Za preostale je obveljala debelina pol centimetra, pa še nekoliko bolj previdno sem jih pekla, da niso tako zelo potemneli.


Tiste lepše, svetlejše, sem seveda morala še malo okrasiti - s sladkornim pisalom, sladkimi zvezdicami in snežinkami ter kakavovim prelivom.

In seveda jih je bilo treba postaviti v formacijo za ples na vodi :D


Zaenkrat so še precej trdi, ampak menda se po določenem času, če so zaprti v škatli za piškote, lepo zmehčajo. Bomo videli.

Nataša