18 december 2014

Super ekstra izi pizi

... požarno varna romantična dekoracija :)


Nekako se mi je zahotelo, da bi poleg vseh klasičnih svečk imeli tudi kakšno, ki dopušča bližino papirja. Lučke sem nabavila, potem pa sem šla iskat še ideje, kam bi jih postavila.
Idej in vzorcev za tiskanje in navodila za izdelavo je na internetu vse polno (na primer preproste hiške, malo manj preproste hiške in še malo manj preproste hiške), ampak vse so se mi vse zdele preveč umetne, izumetničene...

Zato sem iskala dalje. In našla nekaj, kar je bilo bolj po mojem okusu, poleg tega pa je izdelava hitrejša in neprimerno preprostejša - svečnike iz peki papirja :)

Idejo sem malo priredila po svoje in postopek danes delim z vami.

Za dve lučki potrebujemo en A4 list pavs papirja, belo pisalo (barvico, flomaster, korekturno pisalo) po želji, dve elektronski (LED) čajni svečki in čisto malo lepilnega traku.


Papir prepognemo na pol. Pregib naj bo na strani, ki je bliže nam.


Primemo stranico, kjer je pregib in prepognemo navzgor, vendar ne čisto do roba (pustimo centimeter ali dva).


S prsti natrgamo oba robova.


Dobimo dve enaki polovici - vzamemo ju narazen.


Vsaki polovici na eni stranici naredimo polcentimetrski rob, preostalo dolžino traku pa prepognemo na pol in še na četrt.


Če želimo, okrasimo z belim pisalom. Lahko občrtamo robove (neposredno po robu ali pa nekoliko nižje), lahko naredimo abstraktne vzorce ali božične ornamente po sredini ali celi površini, lahko narišemo zimsko pokrajino, itd.


Zlepimo z lepilnim trakom in s prsti učvrstimo robove.


Ta-da!



Nataša