16 junij 2018

Vikend za fimo darilca (nadaljevanje)

Izpolnjujem obljubo.

Najprej tangrami.
Sortirani po obliki.
Razdeljeni na kupčke po sedem. Kolikor se da pisane.
Povsod ni šlo čisto raznobarvno.
Nisem dovolj natančno načrtovala. Ojej :P
Sestavljeni v kvadratke. Rezi niso na stotinko milimetra natančni, ampak za tisto bi rabila bolj sofisticirano opremo in/ali neprimerno več časa...
Vseh 33.


- - - - - - -

Pa še križci in krožci: Poigravala sem se z idejo, da bi tudi igralne ploščice naredila iz fima, pa mi je pod roke prišla ravno prav debela plastična plošča. Preden bi si premislila, sem jo razrezala na kvadrate (4,5 cm) in odrezala vogalčke.
Na vsako sem narisala mrežo. Testirala sem z ravnilom, pa se je flomaster razmazoval, zato sem se odločila za prostoročno.
Vprašala sem, kdo bi šel preizkusit, in so se kar javili.
Tudi deseti je bil zadovoljen, čeprav v prvem krogu ni prišel na ploščo. Poznamo take ... :)


Potem pa smuk v mošnjičke in čakat na naslednji teden

Nataša