10 avgust 2018

Po korakih

Nekatere od pripravljenih plahtic so imele hrapavo površino.

Vsaj nekaj od tega sem želela ohraniti, zato sem izrezala nekaj rožic, preostalo pa razrezala na trikotnike. Ne vem še čisto natančno, kaj bom z njimi.


Ostankov se nisem trudila gnesti in valjati, ampak sem jih z rezilom vse skupaj nasekljala na precej drobne koščke.

Nanje sem položila debelejšo plast mehkejšega črnega Fima in rahlo povaljala.

Isto sem naredila še s temi kupčki.

Ko sem jih obrnila in obrezala, so nastali kosi neke pisane plute :)

Še od malo bliže in od strani


Odrezane robove sem spustila skozi paštamašino.

Vanje sem ovila osnove za podolgovate perle, odrezke pa sem naložila tako, da so se prekrivali in jih na koncu razrezala na enake pravokotnike.

Na enem od zvaljanih kosov sem slučajno opazila ...

drevo :)


Nataša