14 december 2018

Zimski zalogožer (nadaljevanje)

Mojo "monster" odejo iz zalog sem začela kvačkati tako, da sem za vsako novo vrsto iz škatle naključno izbrala po štiri ali pet nitk.
Čez čas sem ugotovila, da nekatere preje (predvsem majhne klobke in koščki, ki sem jih nameravala sparati) ostajajo na dnu škatle.

Zato sem vse skupaj stresla ven in razdelila na kupčke.

Po dve "kombinaciji" sem spravila v vrečke.
(Takole na sliki tole izgleda kot rezultat divjega nakupovanja, ampak občasno stresanje zalog na mizo je preverjeno precej močan antišopingitiv :D)

Tako mi poleg odeje ni treba nakrog prenašati tudi cele škatle, ampak samo vrečko ali dve.

Kombinacije, ki se dobro obnesejo in ki jih ostane dovolj še za eno vrsto, vrnem v vrečke.
Pri ostalih, kjer se porabijo samo nekatere klobke, preostale dam nazaj v škatlo - za naslednji krog.

Kako že rečejo? Čips kvačkanje. Ko ne moreš nehat... :)

Nataša