20 januar 2020

Ognjena ptica


Vesna si je pred (ehm...) leti zaželela "ena taka štrikana peresa" (originalno ime vzorca je Phoenix-Flügel - Feniksova peresa).

Pri Hudi volni je nabavila prejo Lola v svojih barvah,

jaz pa sem zbrala pogum in se spoprijela z navodili.

Priznam, da je bil kar zalogaj - že sam vzorec je zahteval stalno pozornost, ker je vsaka nova vrstica drugačna od prejšnje in je treba res ves čas šteti zanke, poleg tega pa je bilo treba paziti tudi na prejo, ki je sestavljena iz treh nitk in kaj hitro je katera od nitk hotela malo po svoje ... Aja, pa s pletilkami št. 2,5 sem delala.

No, prejšnji vikend sem prispela do zadnjega barvnega polja

in do zadnje črne vrste (mi je bilo fajn, da se je barvni preliv ustavil pri oranžni, da je ostala pretežno rdeče-črna kombinacija).

Do čistega zaključka so mi ostale samo še nitke

in po slabih dveh urah druženja s šivanko

sem lahko rekla: Ta-da!

in naredila še nekaj "ptičjih" fotk.


Čisto možno je, da se bom takšnih peres še kdaj lotila.
Ampak sigurno z debelejšo prejo ... :)

Nataša